Kraj

WALDEMAR DZIWNIEL NOWYM SZEFEM MARKETINGU RUCHU SA

Waldemar Dziwniel został nowym dyrektorem marketingu Ruchu SA, największego kolportera prasy. Poprzednio był dyrektorem marketingu okręgu gdańskiego PTK Centertel. Dziwniel...

Waldemar Dziwniel został nowym dyrektorem marketingu Ruchu SA, największego kolportera prasy. Poprzednio był dyrektorem marketingu okręgu gdańskiego PTK Centertel. Dziwniel jest współtwórcą strategii Ruchu SA. W pierwszym okresie firma planuje zbudowanie oferty usług dodatkowych dla wydawców, przeprowadzenie procesu wizualizacji salonów Ruchu oraz bardzo intensywny marketing towarów pozaprasowych. Twórcą koncepcji wizualizacji salonów Ruchu jest sama firma. Zaprosiła do współpracy w zakresie aranżacji wystroju wnętrz architekta Ewę Wolańską oraz firmę Zamek z Łodzi, zwycięzcę przetargu na projekt mebli. Pierwszy salon w nowym wystroju już działa w Knurowie, kolejnych sześć zostanie wkrótce otworzonych w oddziale dolnośląskim Ruchu. Waldemar Dziwniel powiedział, że Ruch chce oddawać rocznie ok. 30 nowych salonów oraz ok. 4 megasalonów. Zdaniem nowego szefa marketingu Ruch wymaga odświeżenia wizerunku, dlatego podejmie kroki, by w powszechnej ocenie firma postrzegana była jako rzeczywiście nowoczesna. Dziwniel ocenił, że Ruch przestał tracić rynek, a nawet w ostatnim czasie jego udziały zaczęły wzrastać. Nie ujawnia jednak budżetu przeznaczonego na zmiany w firmie. Na “Liście 500” “Rzeczpospolitej”, niedawno opublikowanym rankingu największych przedsiębiorstw działających w naszym kraju, Ruch znalazł się w 2000 r. na 19. pozycji, zaś jego największy, prywatny konkurent Kolporter SA – na 196. Waldemar Dziwniel ma 40 lat. Jest absolwentem krakowskiej PWST. Przez sześć lat był aktorem związanym ze scenami krakowskimi i trójmiejskimi. Odbył staże we Francuskim Instytucie Zarządzania. Poprzednikiem Dziwniela w Ruchu był Bronisław Świątkowski, który zajmie się teraz działalnością z zakresu public relations firmy. (KP)