Kraj

Tuba robi testowanie tytułu

Agencja Tuba rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi klientami. W przetargach wygrała przygotowanie kampanii telewizyjnych wraz z produkcją dla firm Benckiser...

Agencja Tuba rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi klientami. W przetargach wygrała przygotowanie kampanii telewizyjnych wraz z produkcją dla firm Benckiser Polska i brytyjskiego wydawnictwa Marshall Cavendish. Benckiser Polska powierzyła agencji przygotowanie kampanii reklamowej nowego produktu, WC Picker -Żel z Extra Aktywatorem. Kampania rozpocznie się pod koniec czerwca, jej szczegóły są na razie objęte tajemnicą. Dla Marshall Cavendish Tuba przygotowała film telewizyjny, promujący nowy tytuł prasowy o nazwie “Jednostki specjalne”. Kolejne numery zbiera się w specjalnym segregatorze. Reklamówki są prezentowane od maja, ale tylko w Łodzi i jej okolicach, przez Telewizję Regionalną. Ewentualna kampania ogólnopolska zaplanowana jest na wrzesień. (AMS)