M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

RUSZYŁA NOWA WERSJA SERWISU PIWA VOLT

Serwis Dzienny | 26 czerwca 2001, 00:00

Pod adresem internetowym volt.pl pojawiła się nowa, wstępna wersja serwisu piwa Volt. Pierwsza plansza znalazła się w sieci 24 godziny...

Pod adresem internetowym volt.pl pojawiła się nowa, wstępna wersja serwisu piwa Volt. Pierwsza plansza znalazła się w sieci 24 godziny od chwili zdjęcia poprzedniego serwisu przez agencję NetMarkets. Pełny serwis zostanie uruchomiony na początku lipca br. Nazwa agencji, która przygotowuje serwis, nie została ujawniona, wiadomo jedynie, że jest to firma ze Szczecina. Poprzedni serwis internetowy volt.pl został zdjęty z sieci 22 czerwca br. przez agencję NetMarkets z powodu nieuregulowania należności przez zleceniodawcę projektu - agencję reklamową Moby Dick Group. Wynosi ono ponad 100 tys. zł. "Moby Dick nie odpowiedział do tej pory na proponowane przez nas ugodowe sposoby negocjacji - powiedziałĘLeszek Nowak, prezes zarządu NetMarkets. - Jeżeli nie uzyskamy odpowiedzi przez najbliższe tygodnie, wejdziemy na drogę sądową". Sławomir Bagiński, dyrektor zarządzający agencji Moby Dick Group, twierdzi natomiast, że wywołanie całego zamieszania wokół płatności za zrealizowanie projektu internetowego dla piwa Volt jest niczym nieuzasadnione. Na początku lipca br. ruszy także druga część wizerunkowej kampanii piwa Volt na nośnikach reklamy zewnętrznej. "Wprowadziliśmy wizerunkowe korekty w zbliżającej się kampanii - mówi Bagiński. - Akcenty postawione są już nie tylko na Internet i kulturę clubbingową, jak to miało miejsce do tej pory". Kampania wyraźniej będzie się odwoływać do samego produktu. Nie będzie ona już tak mocno stargetowana, lecz trafić ma do szerszej, niż zamierzano, grupy konsumentów. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , ,