Kraj

Gillette chce poprawić widoczność na półce w handlu tradycyjnym

Należąca do Procter & Gamble marka Gillette chce poprawić widoczność na półce w handlu tradycyjnym za pomocą konkursu dla detalistów....

Należąca do Procter & Gamble marka Gillette chce poprawić widoczność na półce w handlu tradycyjnym za pomocą konkursu dla detalistów. Termin rozpoczęcia projektu jest związany z launchem nowej maszynki Blue 3 Ice oraz przeprowadzonym niedawno odświeżeniem całej linii produktowej Gillette.

Warunkiem uczestnictwa w akcji jest zamówienie kluczowych produktów Gillette oraz materiałów POS: standów, testerów zapachów czy listw na półki. Ważnym elementem konkursu jest strona internetowa, na której uczestnicy mogą m.in. zarejestrować się, a także obejrzeć i wybrać dostępne materiały POS. Nagrodami są m.in. zestawy kosmetyków Gillette oraz wycieczka statkiem po Alasce i wyjazdy w Alpy.

Jest to prawdopodobnie jeden z pierwszych projektów P&G dla detalistów, w którym tak dużą rolę odegrał internet. Akcję realizuje agencja Option One. (TW)