M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BROWAR OKOCIM REWITALIZUJE MARKĘ PIWA KARMI

Serwis Dzienny | 27 czerwca 2001, 00:00

W połowie lipca br. rozpocznie się szeroko zakrojona kampania reklamowa piwa Karmi, należącego do portfolio Browaru Okocim SA. Jej budżet...

W połowie lipca br. rozpocznie się szeroko zakrojona kampania reklamowa piwa Karmi, należącego do portfolio Browaru Okocim SA. Jej budżet nie został ujawniony. "Kampania ta będzie skierowana wyłącznie do kobiet, gdyż zamierzamy mocno stargetować nasz produkt" - powiedziała Anna Rogalska, brand manager marki Karmi. Nad strategią i kreacją kampanii pracuje agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, która w maju br. zdobyła budżet tej marki (w przetargu brały jeszcze udział dwie inne agencje, których nazwy nie zostały ujawnione). Media do kampanii zaplanuje i kupi dom mediowy OMD, obsługujący także inne marki Browaru Okocim. W kampanii wykorzystane zostaną również działania BTL-owe, za które odpowiedzialna jest krakowska agencja Modus, współpracująca z Browarem Okocim. Przed rozpoczęciem kampanii zaplanowane są także akcje event marketingowe pod hasłem "Czego pragną kobiety" opracowane pzez agencję Lighthouse. 10 lipca br. ruszy także serwis internetowy marki Karmi stworzony przez firmę Winda Internet. Serwis ten ma być integralnym elementem całej kampanii promocyjnej piwa. W serwisie wdrożony zostanie między innymi program lojalnościowy dla konsumentek piwa Karmi. Kampania w mediach (głównie magazyny kobiece) potrwa do końca października br. Piwo Karmi jet liderem w segmencie piw bezalkoholowych z 74-proc. udziałem (dane producenta) w rynku. Udział tej marki w ogólnym rynku piwa wynosi około 0,8 proc. (PR)

Czytaj więcej na temat: , ,