M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Czekolady do zakupów i inne akcje w ramach "Fabryki Przyjemności" Wedla

Serwis Dzienny | 2 lutego 2010, 06:45

Wystartowały nowe kampanie marki Wedel (Cadbury Wedel) realizowane w ramach platformy strategicznej "Fabryka Przyjemności". Są one kontynuacją rozpoczętej na jesieni...

Wystartowały nowe kampanie marki Wedel (Cadbury Wedel) realizowane w ramach platformy strategicznej "Fabryka Przyjemności". Są one kontynuacją rozpoczętej na jesieni nowej strategii komunikacji marki (patrz DS "MMP" z 9 października ub.r.).

1 lutego rozpoczęła się kampania telewizyjna dwusmakowych czekolad nadziewanych wprowadzonych na początku tego roku. Za koncepcję oraz przygotowanie spotu odpowiada Saatchi & Saatchi Communications. Spot prezentuje nietypowe połączenie leśnego duetu jagody i poziomki. Jego koncepcja opiera się na przedstawieniu historii tych dwóch smaków. Kampania opiera się na działaniach w TV, prasie oraz internecie. Dodatkowo czekolady nadziewane - duety - będą promowane w punktach sprzedaży oraz w internecie. Za obsługę mediową Wedla odpowiada ZenithOptimedia.

Równolegle wsparcie otrzymuje linia czekolad kobiecych - prowadzony jest sampling produktu w perfumeriach Douglas oraz sklepach odzieżowych Reserved. Każda kobieta, która dokona dowolnego zakupu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji, otrzyma czekoladę Wedla w eleganckiej obwolucie. Za przeprowadzenie i monitoring akcji odpowiedzialna jest Touchpoints Media Group. Kampania rozpoczęła się 21 stycznia i będzie trwała do wyczerpania zapasów. W akcji udział biorą 43 sklepy Reserved oraz 43 perfumerie Douglas zlokalizowane w 18 miastach Polski. Czekolady są wsparte również nową odsłoną reklamy prasowej, ekspozycjami w punktach sprzedaży oraz sponsoringiem "Dzień dobry TVN".

Jednocześnie Wedel zakończył ostatni etap budowy serwisu www.wedel.pl. Oprócz prezentacji pełnego portfolio produktów czy blogu Maestro Czekolady strona ma połączenia z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi i możliwość budowania społeczności wokół marki. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,