M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Monini promuje oliwę w telewizji

Serwis Dzienny | 2 lutego 2010, 06:45

Producent oliwy z oliwek extra vergine Monini Polska rozpoczął kampanię telewizyjną marki Monini. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w...

Producent oliwy z oliwek extra vergine Monini Polska rozpoczął kampanię telewizyjną marki Monini. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w stacjach: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach grupy At Media. Odświeżone spoty Monini będzie można oglądać przez dwa miesiące. Dodatkowo w lutym marka pojawi się w programie "Mammaryla" emitowanym na kanale Kuchnia.TV.

Tegoroczna kampania telewizyjna została wsparta konkursem "Poznaj źródło smaku", w którym do wygrania są trzy dwuosobowe wycieczki do Umbrii, źródła smaku Monini, oraz inne akcesoria kuchenne. Akcja jest silnie komunikowana w punktach sprzedaży: krawaty na produktach, ulotki, animacje i degustacje, oraz w prasie branżowej, handlowej i konsumenckiej. Przygotowano również intensywną komunikację w internecie oraz na stronie www.monini.pl, gdzie uczestnik znajdzie wszystkie szczegóły i zasady wzięcia udziału w konkursie.

Jeszcze w lutym wystartuje nowa odsłona strony www.oliwazoliwek.pl. Strona będzie miała charakter interaktywnego bloga, skierowana jest nie tylko do wielbicieli oliwy z oliwek, ale wszystkich, którym bliski jest włoski styl życia.

Za obsługę mediów dla Monini odpowiada OMD Media Direction, za koncept i organizację konkursu oraz materiały POS - agencja Soul & Mind, obsługę stron internetowych oraz kampanię w internecie zapewnia firma Accio!. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,