Kraj

Tomasz Marszałł nowym szefem marketingu PKO BP

Tomasz Marszałł został dyrektorem departamentu strategii marketingowej banku PKO BP. Zastąpił Martę Konopkę, która pełniła tę funkcję od września ub.r....

Tomasz Marszałł został dyrektorem departamentu strategii marketingowej banku PKO BP. Zastąpił Martę Konopkę, która pełniła tę funkcję od września ub.r.

Tomasz Marszałł ostatnio był dyrektorem ds. rozwoju produktu i zarządzania ofertą produktów Allianz Banku i dyrektorem TU Allianz (od sierpnia ub.r.). Poprzednio (od października 2008 r. do lipca ub.r.) był dyrektorem marketingu grupy Vistula & Wólczanka, a wcześniej dyrektorem marketingu firmy jubilerskiej W. Kruk i dyrektorem marketingu firmy doradztwa i pośrednictwa finansowego Xelion. Doradcy Finansowi (od połowy 2004 do lipca 2008 r.). Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Warszawskim.

Dotychczasowy prezes Allianz Banku Jakub Papierski przeszedł niedawno do zarządu PKO BP, gdzie będzie odpowiadał za bankowość inwestycyjną. Allianz szuka jego następcy. (MB)