Tomasz Marszałł został dyrektorem departamentu strategii marketingowej banku PKO BP. Zastąpił Martę Konopkę, która pełniła tę funkcję od września ub.r.
Tomasz Marszałł ostatnio był dyrektorem ds. rozwoju produktu i zarządzania ofertą produktów Allianz Banku i dyrektorem TU Allianz (od sierpnia ub.r.). Poprzednio (od października 2008 r. do lipca ub.r.) był dyrektorem marketingu grupy Vistula & Wólczanka, a wcześniej dyrektorem marketingu firmy jubilerskiej W. Kruk i dyrektorem marketingu firmy doradztwa i pośrednictwa finansowego Xelion. Doradcy Finansowi (od połowy 2004 do lipca 2008 r.). Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Warszawskim.
Dotychczasowy prezes Allianz Banku Jakub Papierski przeszedł niedawno do zarządu PKO BP, gdzie będzie odpowiadał za bankowość inwestycyjną. Allianz szuka jego następcy. (MB)