Kraj

Frito Lay chce wzmocnić wizerunek Star Chips wśród młodych konsumentów

Frito Lay Poland 19 lutego rozpocznie kampanię telewizyjną nowego kebabowego smaku marki Star Chips Grubo Ciachane. Marketer chce w ten...

Frito Lay Poland 19 lutego rozpocznie kampanię telewizyjną nowego kebabowego smaku marki Star Chips Grubo Ciachane. Marketer chce w ten sposób zbudować świadomość nowego wariantu, zachęcić grupę docelową do spróbowania nowości i zbudować wizerunek marki Star Chips Grubo Ciachane jako produktów dobrej jakości.

Kampania potrwa sześć i pół tygodnia, a działania w telewizji będą wsparte materiałami POS. Spot reklamowy będzie emitowany w Polsacie i TV4 oraz muzycznych stacjach młodzieżowych (MTV, Viva, 4fun.TV). W filmie pojawią się znani z poprzedniej kampanii Star Chipsów Grubo Ciachanych specjaliści od grubego ciachania: łowiczanki z Koła Gospodyń Wiejskich i fryzjer. Pierwszy raz pojawi się specjalista od robienia kebabu, który będzie przekonywać widzów o wyjątkowym smaku kebabowych Star Chipsów Grubo Ciachanych.

Kampania jest kierowana do osób młodych w wieku 13-24 lata, które żyją pełnią życia, cenią sobie wolność i niezależność. Kreację spotu przygotowała Gruppa66 Ogilvy, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Sprzedaż Star Chipsów Grubo Ciachanych o smaku kebabu rozpoczęła się 18 stycznia br. Produkt jest wprowadzany na stałe do portfolio Star Chipsów – stanowi rozszerzenie dotychczasowej oferty produktów z linii Grubo Ciachane (papryka i ser & cebula).

W tym roku Frito Lay Poland o kilka procent zwiększy wydatki na działania marketingowe w porównaniu z 2009 r. (o tegorocznych planach marketera pisaliśmy w DS “MMP” z 28 stycznia br.).

Frito Lay Poland jest liderem na rynku producentów słonych przekąsek z udziałem 39 proc. pod względem wartości sprzedaży i 33 proc. w ujęciu wielkościowym (dane za okres listopad 2008 – październik 2009 r., źródło: MEMRB). (TWI)