Kraj

Budowia kolejną siecią reklamową IDMnetu

IDMnet uruchomił sieć reklamową Budowia obejmującą 43 serwisy internetowe o tematyce budowlano-mieszkaniowej. Dyrektorem sprzedaży Budowii jest Marta Lipka-Krawczyk. Jak podają...

IDMnet uruchomił sieć reklamową Budowia obejmującą 43 serwisy internetowe o tematyce budowlano-mieszkaniowej. Dyrektorem sprzedaży Budowii jest Marta Lipka-Krawczyk. Jak podają przedstawiciele IDMnetu, serwisy sieci gwarantują dotarcie do ponad 4,4 mln użytkowników miesięcznie (źródło: IDMnet na podstawie badań Megapanel PBI/Gemius, listopad 2009).

Serwisy Budowii zostały dobrane pod kątem potrzeb profesjonalistów i osób szukających w internecie informacji dotyczących zakupu i urządzania mieszkania, domu i ogrodu. Sieć oferuje kampanie zasięgowe i sprzedażowe, reklamę w wyszukiwarkach, reklamę kontekstową, pakiety behawioralne oraz 11 profili tematycznych (m.in. twój dom, dobre wnętrze, ogród i otoczenie, w kobiecym stylu). Ważnym elementem oferty jest pakiet społeczności wykorzystujący rosnącą popularność forów budowlanych. W ofercie Budowii znajdą się też pakiety umożliwiające klientom dotarcie do odbiorców biznesowych – m.in. finansowanie inwestycji i BtoB. W ramach sieci będzie dostępna również oferta wideo i niestandardowe kampanie reklamowe. Sieć zapewni klientom kompleksową realizację kampanii. Do sieci należą m.in. serwisy: Muratordom.pl, Dom.pl, E-mieszkanie, Architekci.pl, Przetargibudowlane.pl i Wnp.pl.

Budowia to kolejna specjalistyczna sieć wdrożona przez IDMnet. W sierpniu ub.r. rozpoczęła działalność kobieca sieć reklamowa 4clover, a w październiku – sieć reklamy wideo Clipnet. (TWI)