Kraj

Bio-Active rusza z kampanią i promocją konsumencką

Spółka Bio-Active, producent herbat, rozpoczyna promocję konsumencką oraz równolegle startuje z kampanią reklamową. Celem tych aktywności jest wzrost sprzedaży herbat...

Spółka Bio-Active, producent herbat, rozpoczyna promocję konsumencką oraz równolegle startuje z kampanią reklamową. Celem tych aktywności jest wzrost sprzedaży herbat Bio-Active oraz utrwalenie podróżniczego charakteru marki.

Działania podzielono na dwa etapy. Pierwszy ma charakter produktowy. To konkurs polegający na wysyłaniu przez konsumentów kodów umieszczonych na opakowaniach herbat Bio-Active. Loterię tę, która rusza 9 lutego br., wspierają materiały POS oraz działania w punktach sprzedaży.

Drugi etap komunikacji startuje 15 lutego br. Obejmuje konkurs fotograficzny i kampanię reklamową. Nagrodami w konkursie są m.in.: aparaty fotograficzne, wyprawa do Chin i wycieczki zagraniczne. Ta promocja prowadzona jest pod hasłem “Kiperiada2” i nawiązuje do postaci Kipera herbaty.

Konkurs potrwa do końca marca br., a towarzysząca mu kampania reklamowa – do kwietnia. Obejmować będzie ona internet, prasę handlową, prasę kobiecą oraz materiały POS. Za jej kreację oraz mechanizm obu konkursów odpowiada dział marketingu Bio-Active. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. (BG)