Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu producenta bielizny Atlantic. Dotychczas pełniła obowiązki kierownika marketingu. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za wszystkie obszary komunikacji marketingowej Atlantica, w tym strategiczny dla marki na rok 2010 rebranding. Do najważniejszych zadań Aksamit należeć będzie m.in. wdrożenie nowo przyjętej strategii dla marek portfela Atlantic, przeprowadzenie zmian związanych z premierą nowego logo oraz wprowadzenie w życie nowego konceptu salonu dla marki Atlantic.
Jak informuje producent, Iga Aksamit jest głównym koordynatorem zmian w marce Atlantic. Odpowiedzialna jest m.in. za stworzenie i przyjęcie nowej strategii marketingowej i wynikającego z niej nowego, bardziej kobiecego, a jednocześnie nowoczesnego wizerunku marki Atlantic, a także za przygotowanie rebrandingu i projektu nowego konceptu salonu.
Nowy koncept marki ma zostać wdrożony w tym roku. Atlantica w działaniach strategicznych wspiera agencja Corporate Profiles Consulting, w działaniach rebrandingowych Studio DN, a nowy koncept salonu projektuje Studio1:1.
Iga Aksamit pracuje w Atlanticu od końca 2008 r. Poprzednio była szefową marketingu marek Cropptown i Cropp należących do LPP. Wcześniej przez 6 lat pracowała w europejskiej siedzibie głównej Nike w Holandii. (MB)