Przetargi

Mather Communications będzie pracowała dla marki wody Primavera

Mather Communications wygrała przetarg na całościową obsługę komunikacyjną Primavery - marki wody źródlanej należącej do koncernu Polska Woda. Agencja przygotowała...

Mather Communications wygrała przetarg na całościową obsługę komunikacyjną Primavery – marki wody źródlanej należącej do koncernu Polska Woda. Agencja przygotowała strategię długofalowego pozycjonowania marki i zajmie się realizacją nowej kampanii reklamowej na sezon 2010 zarówno 
w zakresie komunikacji reklamowej (media tradycyjne i internet), jak i działań PR.

Nie wiadomo, jakie agencje uczestniczyły w przetargu Primavery. Zeszłoroczną kampanię marki przygotowywały agencja B&J i dom mediowy MediaOn.

Woda 
Primavera jest dostępna w klasycznych butelkach o pojemności 1,5 l oraz 0,5 l. W opakowaniach 0,5 l sprzedawane są także dwa warianty niegazowanej wody smakowej – pomarańczowy i cytrynowy. Kilka lat temu producent wprowadził na rynek ekonomiczną butelkę 6-litrową o unikalnym kształcie zwaną Robocop, którą można przechowywać w pozycji poziomej. Jak informuje producent, stała się ona hitem rynkowym, pomagając zapewnić marce obecnie piątą pozycję w kategorii wód mineralnych. (MB)