Kraj

Beko w pierwszej tegorocznej kampanii promuje pralki z funkcją Pupil

Z początkiem lutego rozpoczęła się pierwsza w tym roku ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa producenta sprzętu AGD - firmy Beko. W...

Z początkiem lutego rozpoczęła się pierwsza w tym roku ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa producenta sprzętu AGD – firmy Beko. W spotach widzowie zobaczą pralkę z funkcją Pupil, którą promowano w czasie ubiegłorocznej odsłony kampanii.

– Działania Beko skoncentrowane są na produktach, które dzięki nowoczesnym funkcjom ułatwiają życie klientom. Wprowadzając na rynek pralkę z funkcją Pupil, zapewniliśmy miłośnikom zwierząt domowych ubrania pozbawione sierści bez konieczności pozbawiania się towarzystwa swoich pupili – mówi Urszula Leszczyńska, marketing team leader Beko.

Bohaterem spotu jest para, którą widzowie znają z wcześniejszych odsłon kampanii reklamowych marki, oraz szczeniak. Zastosowana w pralce Beko funkcja Pupil modyfikuje cykl prania, dzięki czemu staje się ono bardziej dokładne i w łatwy oraz skuteczny sposób usuwa sierść z ubrań.

Kampania reklamowa potrwa do 28 lutego. 15-sekundowe spoty będą emitowane przede wszystkim w Polsacie i TVN oraz TVP Info, TVN Siedem, TV4, Polsat 2, TVN Style oraz TVN24. Spot ten został wybrany z puli reklam międzynarodowych przygotowanych przez agencję TBWA i został zaadaptowany na rynek polski. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampania będzie wspierana przez działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.

Przypomnijmy, że wydatki Beko w tym roku pozostaną na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego (o czym pisaliśmy w DS “MMP” z 28 stycznia br.). Marketer w 2009 r. wydał na reklamę w telewizji 8,6 mln zł (dane cennikowe AGB Nielsen Media Research). (BG)