Zagranica

W Hiszpanii Pepsi stała się "Pesi"

W najnowszej hiszpańskiej reklamie Pepsi słynny piłkarz Fernando Torres wypowiada nazwę marki jako "Pesi". W spocie gwiazdor po 189 nieudanych...

W najnowszej hiszpańskiej reklamie Pepsi słynny piłkarz Fernando Torres wypowiada nazwę marki jako “Pesi”. W spocie gwiazdor po 189 nieudanych próbach wymówienia Pepsi poddaje się i zrywa literę “P” z logo napoju.

Kampania, którą przygotowała agencja BBDO, jest kontynuacją pomysłu z rynku argentyńskiego. Tam z kolei większość osób wypowiada nazwę napoju jako “Pecsi”, co jest charakterystyczne dla argentyńskiego akcentu. W Hiszpanii brzmi to bardziej jak “Pesi”. Spotowi towarzyszy film “making of” i site internetowy przygotowany przez agencję La Despensa.

Na razie PepsiCo nie ma planów wprowadzenia podobnej komunikacji na innych rynkach hiszpańskojęzycznych. (“AdAge”)