Kraj

Lego stawia w kampanii kinowej na reklamę 3D

Firma Lego, producent zabawek dla dzieci, inwestuje w filmy reklamowe w technice 3D (trójwymiarowe). Spoty 3D tego marketera będą pokazywane...

Firma Lego, producent zabawek dla dzieci, inwestuje w filmy reklamowe w technice 3D (trójwymiarowe). Spoty 3D tego marketera będą pokazywane przed filmami trójwymiarowymi dla dzieci: “Toy Story 3D” (premiera w lutym br.) i “Toy Story 3D 2” (premiera w kwietniu br.) w sieci kin Multikino. Spot jest adaptacją reklamy przygotowanej przez duńską centralę Lego. Wartość kampanii kinowej w Polsce nie została ujawniona.

Lego to kolejna firma, która emituje w Polsce spoty 3D. Obecnie trwa kampania Cyfry Plus (spoty 3D przed seansami filmu “Avatar”). W ub.r. w sieci Multikino pokazywany był też film trójwymiarowy “Bieg”, którego sponsorem była marka piwa Lech (Kompania Piwowarska). Obie te produkcje przygotowało studio Platige Image. (PM)