M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa "Pani Domu" będzie kosztowała mniej niż 90 groszy

Serwis Dzienny | 9 lutego 2010, 06:45

Edipresse Polska 10 lutego br. wprowadzi do sprzedaży odświeżony tygodnik "Pani Domu". Magazyn ukaże się w promocyjnej cenie 89 gr...

Edipresse Polska 10 lutego br. wprowadzi do sprzedaży odświeżony tygodnik "Pani Domu". Magazyn ukaże się w promocyjnej cenie 89 gr (wcześniej 1,2 zł). Przypomnijmy, że wydawca w ofercie skierowanej do reklamodawców gwarantuje sprzedaż magazynu "Pani Domu" po relaunchu na poziomie minimum 400 tys. egz. Nie wiadomo, jak długo Edipresse będzie utrzymywało cenę promocyjną. Nakład "Pani Domu" wyniesie 610 tys. egz., z czego 550 tys. egz. to wersja podstawowa pisma. Do pozostałej części nakładu będzie dołączona pierwsza część nowej serii wydawnictwa Edipresse - kolekcji Kino Familijne.

Konkurencyjny wobec "Pani Domu" tygodnik "Naj" (G+J Polska) kosztuje 1,30 zł. Zdaniem przedstawicieli G+J Polska na razie nie jest planowana zmiana ceny okładkowej tytułu.

Na działania związane z wprowadzeniem zmian w magazynie "Pani Domu" wydawca zamierza przeznaczyć blisko 4,5 mln zł brutto. Edipresse w ub.r. przejęło od Marquard Media Polska wydawanie tego poradnika. Razem z dwutygodnikiem "Przyjaciółka" będzie on tworzył platformę poradnikową spółki. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,