Kraj

Eniro Polska w kampanii wzmacnia świadomość "Panoramy Firm"

Firma Eniro Polska, wydawca z branży yellow pages, rozpoczęła kampanię reklamową swojej flagowej marki, czyli "Panoramy Firm". Cele działań to...

Firma Eniro Polska, wydawca z branży yellow pages, rozpoczęła kampanię reklamową swojej flagowej marki, czyli “Panoramy Firm”. Cele działań to wzmocnienie świadomości tej teleadresowej marki i podkreślenie użyteczności produktu.

W kampanii podkreślono korzyści, jakie “Panorama Firm” oferuje firmom. Teraz mogą skorzystać z pakietów reklamowych (książka, internet, telefon), co zapewnia jeszcze lepsze dotarcie do klienta z ofertą. Z kolei użytkownicy szybciej znajdą firmę, produkt lub usługę. W kampanii wykorzystano najbardziej dochodowe i najczęściej poszukiwane branże w yellow pages. W pierwszej odsłonie działań promocyjnych są to: restauracje, księgowi i usługi budowlane.

– “Panorama Firm” to produkt bliski ludziom i ich codziennym potrzebom, niezwykle pomocny w wielu sytuacjach i dostępny w różnych formach: katalogu, wyszukiwarki Pf.pl i telefonu. W ciągu roku zaprezentujemy najpopularniejsze branże obecne w naszych produktach. Dzięki temu pokażemy, że w “Panoramie Firm” można łatwo znaleźć wszystkie firmy, produkty czy usługi i załatwić wiele spraw. Warto wspomnieć, że są to również branże, w których mamy najwięcej klientów, więc nasze działania reklamowe przyniosą wymierne korzyści reklamodawcom – mówi Wojciech Komosa, kierownik ds. grupy produktów i komunikacji w Eniro Polska.

Działania potrwają do końca roku. Obejmują nośniki reklamy zewnętrznej w całej Polsce, prasę ogólnopolską i lokalną, radio oraz internet. Za kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Eniro Polska.

Jak podaje Eniro Polska, “Panorama Firm” to największa na polskim rynku baza danych o firmach i instytucjach działających na polskim rynku (ponad 1,7 mln rekordów). Obecnie jest wydawanych 39 książek regionalnych.

Wyszukiwarkę Pf.pl odwiedza ponad 3,8 mln użytkowników miesięcznie (źródło: Eniro Polska za Megapanel PBI/Gemius, listopad 2009 r.). (TWI)