Kraj

Mediartis kończy współpracę z Ad Concept, tworzy własne biuro reklamy

Mediartis, wydawca magazynów "Manufaktura" i "Dom z Pomysłem" oraz właściciel portalu Handel-Net, tworzy własny dział reklamy. Zajmie się on głównie...

Mediartis, wydawca magazynów “Manufaktura” i “Dom z Pomysłem” oraz właściciel portalu Handel-Net, tworzy własny dział reklamy. Zajmie się on głównie sprzedażą powierzchni reklamowych w “Domu z Pomysłem”. Dotychczas spółka współpracowała w tym zakresie z agencją brokerską Ad Concept.

Nowym działem pokieruje Marta Wilk.

– Stworzenie wewnętrznego działu reklamy pozwoli nam na efektywniejsze zarządzanie powierzchnią reklamową wydawnictw, a także zbudowanie i realizację długofalowej strategii rozwoju produktów – mówi Marta Wilk.

Mediartis działa na rynku od 2007 roku, jest firmą multimedialną i custom publishing. (BG)