Kraj

LK Dr Irena Eris planuje w tym roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" zamierza w tym roku osiągnąć dwucyfrowe wzrosty sprzedaży wszystkich marek kosmetycznych w stosunku do ub.r....

Laboratorium Kosmetyczne “Dr Irena Eris” zamierza w tym roku osiągnąć dwucyfrowe wzrosty sprzedaży wszystkich marek kosmetycznych w stosunku do ub.r. Według planów firmy w tym roku mocno rozwijanymi brandami będą Lirene i Pharmaceris.

Według danych firmy (za IMS) marka dermokosmetyków Pharmaceris w ub.r. odnotowała 34-proc. wzrost udziałów w rynku i obecnie ma czwartą pozycję wśród kosmetyków aptecznych. Liderem tej kategorii jest Vichy należące do L’Oreal Polska.

Marketer nie podaje szczegółów odnośnie do wielkości tegorocznego budżetu marketingowego. Przyznaje, że jest on dostosowany do planów sprzedażowych. W ub.r. firma wydała na reklamę swoich marek 27,3 mln zł (według Expert Monitora). (JD)