Zagranica

Simon Clift, CMO Unilevera, odchodzi

Po zakończeniu globalnego przetargu mediowego Simon Clift, chief marketing officer w Unileverze, opuszcza firmę. Jak mówi rzecznik koncernu, Clift na...

Po zakończeniu globalnego przetargu mediowego Simon Clift, chief marketing officer w Unileverze, opuszcza firmę. Jak mówi rzecznik koncernu, Clift na kilka miesięcy chce przerwać pracę, by spędzać więcej czasu ze swoją rodziną w Brazylii. Clift, za miesiąc obchodzący 52. urodziny, uważany jest za autora światowego sukcesu Axe, do obsługi której zatrudnił “niesprawdzoną” wcześniej agencję Bartle Bogle Hegarty. Nieoficjalnie mówi się, że innowatorskie podejście Clifta pozostaje w sprzeczności z postawą CEO Unilevera Paula Polmana, ale obaj w oficjalnych wypowiedziach są wobec siebie życzliwi. (“Advertising Age”)