Kraj

Plusssz w przezroczystym opakowaniu

Firma farmaceutyczna Polski Lek zmienia opakowania i skład produktów witaminowych pod marką Plusssz. Jako pierwszy brand w kategorii produktów witaminowych...

Firma farmaceutyczna Polski Lek zmienia opakowania i skład produktów witaminowych pod marką Plusssz.

Jako pierwszy brand w kategorii produktów witaminowych Plusssz będzie miał przezroczyste opakowanie. Relaunch nastąpi w marcu br., kiedy produkt w nowych szatach trafi na półki. Zmianie ulega też skład preparatów, wszystkie będą miały naturalne barwniki.

Przednia część opakowania ma teraz przezroczyste okienko, dzięki czemu widać, ile tabletek zostało w opakowaniu, jaki mają kolor oraz że są dwuwarstwowe. Zamieszczony na opakowaniu kod kolorystyczny ma ułatwiać szybki wybór pożądanego przez konsumenta preparatu.

Relaunchowi poddane zostało również logo Plusssza. Została w nim podkreślona wizualnie musująca forma preparatu, która jest istotną zaletą produktu – dzięki temu szybciej przyswajane są przez organizm zawarte w tabletkach substancje czynne.

Na gamę witamin Plusssz składają się następujące warianty: Active, Magnez, Żelazo, Jod, Minerały, Witamina C, Żeń-szeń, Junior i Zizzz.

Za projekt i kreację nowych opakowań oraz logo Plusssza odpowiada agencja Salt & Pepper. Polski Lek planuje kampanię reklamową odświeżonego Plusssza. Nie podano jednak dokładnej daty jej startu. Obecnie marketer zajmuje się dystrybucją odświeżonego produktu. W zakresie kreacji dla marki Plusssz pracowała ostatnio agencja Paralotna, zaś w zakresie planowania i zakupu mediów – ZenithOptimedia Group. (BG)