M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MPG wygrał budżet parku tematycznego NBC Universal

Serwis Dzienny | 5 marca 2010, 06:45

NBC Universal powierzył agencji MPG międzynarodowy budżet mediowy związany z parkiem tematycznym, który chce zbudować ten nadawca telewizyjny. Budżet szacowany...

NBC Universal powierzył agencji MPG międzynarodowy budżet mediowy związany z parkiem tematycznym, który chce zbudować ten nadawca telewizyjny. Budżet szacowany jest na 5 mln funtów.

MPG zajmie się też planowaniem i zakupem mediów dla części innych biznesów Universal Studios. Ten dodatkowy budżet wynosi 1 mln funtów. Prace mediowe dla tego marketera będą koordynowane z londyńskiego biura MPG.

Parki tematyczne planowane są w Stanach Zjednoczonych (w okolicach Hollywood) i w Japonii. Właśnie otwiera podwoje park w Singapurze. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , ,