Wyborowa SA prowadzi relaunch wódki Luksusowa. Kampania autorstwa agencji Lowe GGK Warszawa “Nowy kształt luksusu” obejmie materiały BTL w punktach sprzedaży i reklamę w prasie handlowej. W przyszłości planowane jest również rozszerzenie zasięgu kampanii poprzez wykorzystanie internetu i niestandardowych nośników.
Głównym motywem komunikacji jest nowy sześcienny design opakowania, w reklamach przedmioty, takie jak szklanka, cytryna czy kropla wody, zmieniają kształt na wzór butelki.
Równolegle z kampanią relaunchową pojawią się visuale prezentujące trzy nowe warianty produktu: Gorzką, Wiśniową i Żurawinę.
Lowe GGK Warszawa rozpoczęła prace nad kampanią wódki Luksusowa w grudniu 2009 r., po zwycięstwie w przetargu na kompleksową obsługę tej marki.
Luksusowa trafiła do portfolio Wyborowej po fuzji z V&S Luksusowa Zielona Góra, do której doszło pod koniec 2008 r. Luksusowa to prawdopodobnie największa na świecie marka wódki wytwarzanej z ziemniaków. Brand miał ostatnią dużą kampanię w połowie 2008 r. – prowadziła ją agencja Momentum Worldwide. (TW)