M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SMG/KRC POLAND I SAGRA WYDAŁY RAPORT POLSKA 2000 + TGI

Serwis Dzienny | 4 lipca 2001, 00:00

Światło dzienne ujrzał wspólny projekt instytutu badawczego SMG/KRC Poland i firmy Sagra, na który składają się dane Głównego Urzędu Statystycznego...

Światło dzienne ujrzał wspólny projekt instytutu badawczego SMG/KRC Poland i firmy Sagra, na który składają się dane Głównego Urzędu Statystycznego (1925 wskaźników opisujących województwa, powiaty i gminy), badania Target Group Index (SMG/KRC) dotyczące 242 kategorii produktowych oraz zestaw map Polski do programu MS Excel. Raport dostępny jest wyłącznie w formie elektronicznej i umożliwia wizualizację danych statystycznych i TGI na mapach całej Polski lub wybranych regionów. Raport dotyczy wyłącznie danych z 2000 r. i będzie aktualizowany raz w roku. "Pakiet Polska 2000 + TGI jest skierowany do osób zajmujących się planowaniem strategii marketingowych w firmach, a jego główną zaletą oprócz bogatej bazy danych jest interaktywność umożliwiająca tworzenie własnych raportów" - mówi Kuba Antoszewski, PR manager SMG/KRC Poland. Dystrybucją raportu zajmuje się firma Sagra, specjalizująca się w tworzeniu Geograficznych Systemów Informacyjnych. Wkład Sagry polegał na opracowaniu oprogramowania dla raportu i opracowaniu danych GUS. Cena wyjściowa instalacji jednego raportu wynosi 2,4 tys. zł. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , ,