M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adidas planuje zwiększenie wydatków na marketing

Serwis Dzienny | 8 marca 2010, 06:45

Producent odzieży i sprzętu sportowego Adidas zamierza zwiększyć nakłady kierowane na marketing. Sprzedaż koncernu w 2009 r. spadła o 6...

Producent odzieży i sprzętu sportowego Adidas zamierza zwiększyć nakłady kierowane na marketing. Sprzedaż koncernu w 2009 r. spadła o 6 proc. i wyniosła 10,4 mld euro. Zysk netto w tym samym okresie spadł aż o 62 proc. do kwoty 245 mln euro. Herbert Heiner, chief executive Adidasa, zapowiada jednak marketingową ofensywę i zintensyfikowanie działań marketingowych w tym roku. Największe projekty związane są z mistrzostwami świata w piłce nożnej, które odbędą się w tym roku w RPA. ("Financial Times")

Czytaj więcej na temat: ,