Kraj

Blue Grass tworzy dział new business, zatrudnia dwie osoby

Poznańska agencja reklamowa Blue Grass utworzyła dział new business. Jego prace nadzoruje Krzysztof Rymko, account director pracujący w agencji od...

Poznańska agencja reklamowa Blue Grass utworzyła dział new business. Jego prace nadzoruje Krzysztof Rymko, account director pracujący w agencji od ponad trzech lat. Dotychczas pozyskiwaniem klientów w Blue Grass zajmował się dział obsługi klienta.

Zespół nowobiznesowy tworzą obecnie dwie osoby, które dołączyły do agencji: Joanna Szwajca i Ariel Kuźniewski, menedżerowie ds. new businessu. Joanna Szwajca z rynkiem reklamy związana jest od 2000 r. Przez pierwszych osiem lat pracowała w poznańskim oddziale TVP SA jako specjalista ds. reklamy i marketingu. W latach 2008-2009 związana była ze Sportlive 24 (wydawcą magazynu “Futbol” i dziennika “Futbol News”) jako wyłączny przedstawiciel na Polskę zachodnią. Ariel Kuźniewski przez blisko trzy lata był związany z agencją SellSupport działającą w obszarze experiential marketingu, w której odpowiadał za projekty nowobiznesowe i działania wspierające rozwój działu client service. Potem pracował jako advertising sales manager w Korporacji Targowej, gdzie odpowiadał m.in. za dział reklamy.

Jak deklaruje Karmena Roztocka, strategic director Blue Grass, w najbliższym czasie agencja ma zamiar poszerzyć struktury działu obsługi klienta. (MM)