IDMnet SA (Grupa ZPR) uruchomił komórkę brokerską IDM Media Team. Do zarządzanego przez Piotra Chrzanowskiego zespołu dołączyły trzy osoby, które będą reprezentować IDM Media Team w regionach.
IDM Media Team odpowiada za kompleksowe planowanie kampanii reklamowych w internecie i zakup mediów dla klientów ogólnopolskich i regionalnych. Oferta obejmuje również usługi związane z opracowaniem strategii i kreacji reklamowych. Broker prowadzi obecnie negocjacje z potencjalnymi klientami z różnych branż.
W związku z planami rozwoju sprzedaży regionalnej utworzono trzy regiony: szczeciński (obejmujący województwo zachodniopomorskie), sosnowiecki (śląskie) i wrocławski (dolnośląskie). Spółka zatrudniła trzech account managerów, którzy będę reprezentować brokera w regionach. Do zespołu dołączyli: Paweł Strzelczyk – do tej pory doradca ds. internetu w Grupie Radiowej “Time” (Szczecin), Małgorzata Kapela-Leks – wcześniej kierownik sprzedaży Trader.com Polska (Sosnowiec), oraz Lesława Jaworowska – poprzednio account executive w portalu Interia.pl (Wrocław). Nowe osoby będą odpowiadać za pozyskiwanie i obsługę klientów w regionach.
IDM Media Team stawia na dotarcie z kompleksową ofertą do klientów z całej Polski. Przedstawicielstwa regionalne będą rozwijane do końca roku. Najbliższe plany to powołanie przedstawicielstw pomorskiego i małopolskiego. Trwają prace nad serwisem internetowym brokera. (TWI)