Kraj

IDMnet uruchomił komórkę brokerską IDM Media Team

IDMnet SA (Grupa ZPR) uruchomił komórkę brokerską IDM Media Team. Do zarządzanego przez Piotra Chrzanowskiego zespołu dołączyły trzy osoby, które...

IDMnet SA (Grupa ZPR) uruchomił komórkę brokerską IDM Media Team. Do zarządzanego przez Piotra Chrzanowskiego zespołu dołączyły trzy osoby, które będą reprezentować IDM Media Team w regionach.

IDM Media Team odpowiada za kompleksowe planowanie kampanii reklamowych w internecie i zakup mediów dla klientów ogólnopolskich i regionalnych. Oferta obejmuje również usługi związane z opracowaniem strategii i kreacji reklamowych. Broker prowadzi obecnie negocjacje z potencjalnymi klientami z różnych branż.

W związku z planami rozwoju sprzedaży regionalnej utworzono trzy regiony: szczeciński (obejmujący województwo zachodniopomorskie), sosnowiecki (śląskie) i wrocławski (dolnośląskie). Spółka zatrudniła trzech account managerów, którzy będę reprezentować brokera w regionach. Do zespołu dołączyli: Paweł Strzelczyk – do tej pory doradca ds. internetu w Grupie Radiowej “Time” (Szczecin), Małgorzata Kapela-Leks – wcześniej kierownik sprzedaży Trader.com Polska (Sosnowiec), oraz Lesława Jaworowska – poprzednio account executive w portalu Interia.pl (Wrocław). Nowe osoby będą odpowiadać za pozyskiwanie i obsługę klientów w regionach.

IDM Media Team stawia na dotarcie z kompleksową ofertą do klientów z całej Polski. Przedstawicielstwa regionalne będą rozwijane do końca roku. Najbliższe plany to powołanie przedstawicielstw pomorskiego i małopolskiego. Trwają prace nad serwisem internetowym brokera. (TWI)