M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TBWA PRZYGOTOWUJE KAMPANIĘ NOM DLA PREFIKSU 1044

Serwis Dzienny | 4 lipca 2001, 00:00

Agencja reklamowa TBWA Warszawa przygotuje strategię i kreację kampanii reklamowej prefiksu 1044 dla Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM), który jest na...

Agencja reklamowa TBWA Warszawa przygotuje strategię i kreację kampanii reklamowej prefiksu 1044 dla Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM), który jest na razie jedynym konkurentem Telekomunikacji Polskiej SA, jeżeli chodzi o połączenia międzymiastowe. Kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym. "Nasza usługa jest usługą o charakterze powszechnym i będziemy starać się użyć wszelkich nośników informacji reklamowej z zakresu ATL i BTL. Kampania reklamowa rozpocznie się za kilka tygodni" - mówi Marta Pawłowska, dyrektor działu promocji i reklamy NOM. W związku z tym w kampanii zostaną użyte: telewizja, radio, prasa, reklama zewnętrzna oraz działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajmie się dom mediowy Quantum Media. Pawłowska nie chce podawać informacji o wysokości budżetu kampanii, ponieważ wielkość tej kwoty będzie uzależniona od sytuacji na rynku, natężenia działań reklamowych konkurencji oraz od zainteresowania tą usługą. NOM od 1 lipca br. oferuje połączenia międzymiastowe za pomocą prefiksu 1044 i jest na razie jedynym konkurentem Telekomunikacji Polskiej SA, jeśli chodzi o połączenia międzymiastowe. Realizacja rozmów międzymiastowych poprzez innego operatora niż TP SA jest możliwa dzięki decyzji Ministerstwa Łączności oraz Urzędu Regulacji Telekomunikacji o demonopolizacji rynku telekomunikacyjnego w zakresie tych połączeń. Udziałowcami NOM są Polskie Sieci Elektroenergetyczne SA (50 proc.), Polski Koncern Naftowy "Orlen SA" (35 proc.) oraz Telekomunikacja Energetyczna "Tel-Energo SA" (15 proc.). (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,