Kraj

FM Bank startuje z pierwszą kampanią reklamową

FM Bank, najmłodszy w sektorze bank, powstały na bazie Funduszu Mikro specjalizującego się w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP),...

FM Bank, najmłodszy w sektorze bank, powstały na bazie Funduszu Mikro specjalizującego się w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), rozpoczyna pierwszą pod nową marką kampanię reklamową.

Bank adresuje swoją ofertę i komunikację przede wszystkim do małych przedsiębiorstw osiągających roczne obroty do 10 mln zł. FM Bank proponuje im dwuletnie lokaty oprocentowane na 7 proc. w skali roku.

Kampania reklamowa pod hasłem “Lepszej lokaty nie mogłeś sobie wymarzyć” prowadzona będzie w prasie (dzienniki i tygodniki) oraz w internecie (m.in. portale: Onet.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl czy Money.pl, serwisy społecznościowe i reklamy w wyszukiwarce Google). Kreację reklam opracowała agencja reklamowa Believe, a planowanie i zakup mediów realizował dom mediowy MediaVest.

– “Lepszej kampanii nie mogłeś sobie wymarzyć” to więcej niż hasło reklamowe naszej pierwszej kampanii. To przede wszystkim zobowiązanie wobec klientów, że nasza oferta depozytowa będzie odzwierciedlać ich oczekiwania, zawsze plasując się w rynkowej czołówce – mówi Małgorzata Wojtuszko, dyrektor departamentu marketingu FM Banku.

Właścicielami FM Banku są: Abris Capital Partners, fundusz private equity o kapitalizacji 321 mln euro inwestujący w rozwój przedsiębiorstw działających w państwach Europy Środkowej i Wschodniej (CEE), który poprzez spółkę celową FM Holdings 1 S.à r.l. jest większościowym akcjonariuszem FM Banku i właścicielem 100 proc. udziałów w Funduszu Mikro, a także International Finance Corporation (IFC), organizacja członkowska Grupy Banku Światowego, oraz Piotr Stępniak, prywatny inwestor.

Lokaty FM Banku są dostępne zarówno dla przedsiębiorstw, jak i dla klientów indywidualnych, można je założyć poprzez stronę internetową lub w jednym z 60 oddziałów banku. (MB)