M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hyundai oficjalnym partnerem Euro 2012 i Euro 2016

Serwis Dzienny | 9 marca 2010, 06:45

W wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Hyundai Motor Company i UEFA marka Hyundai została oficjalnym partnerem UEFA Euro 2012 oraz UEFA...

W wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Hyundai Motor Company i UEFA marka Hyundai została oficjalnym partnerem UEFA Euro 2012 oraz UEFA Euro 2016.

Hyundai był oficjalnym dostawcą floty samochodów podczas piłkarskich mistrzostw Europy w 2000 i 2004 r. W 2008 r. koncern producent został oficjalnym partnerem Eurotop UEFA podczas UEFA Euro 2008.

Na mocy podpisanej właśnie umowy Hyundai będzie mógł korzystać z praw sponsora podczas wszystkich wydarzeń w ramach imprezy, w tym prawa do używania logo, symboli, oraz emisji sponsorskich wyświetlanych na stadionach. Firma dostarczy również samochody, które będą wykorzystywane podczas rozgrywek.

Jak twierdzą przedstawiciele Hyundaia, korzyści wynikające ze związania się marki z tak prestiżowym wydarzeniem są ogromne - przewidywana oglądalność mistrzostw w samej tylko Europie szacowana jest na 750 mln widzów. Transmisje z imprezy w 2008 r. emitowane były w 200 krajach i zgromadziły ok. 6,6 mld widzów, natomiast liczba kibiców obecnych na stadionach piłkarskich sięgnęła 1 mln osób.

Poprzez sponsorowanie mistrzostw UEFA Euro oraz FIFA 2010 w Republice Południowej Afryki i FIFA World Cup 2014 w Brazylii Hyundai chce konsekwentnie wzmacniać świadomość marki. Firma będzie w związku z tym prowadzić szereg programów marketingowych o zasięgu globalnym. (BG na podst. Hyundai)

Czytaj więcej na temat: ,