M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Niemiecki rynek e-commerce w 2009 roku urósł o 14 proc.

Serwis Dzienny | 9 marca 2010, 06:45

Sprzedaż detaliczna przez internet w Niemczech wzrosła pomimo kryzysu - wynika z badania WebScope zrealizowanego przez firmę GfK. Według zebranych...

Sprzedaż detaliczna przez internet w Niemczech wzrosła pomimo kryzysu - wynika z badania WebScope zrealizowanego przez firmę GfK.

Według zebranych danych konsumenci niemieccy wydali na zakupy online 15,5 mld euro, co oznacza 14-proc. wzrost w porównaniu z 2008 r. Po dziewięciu miesiącach 2009 r. wzrost był nieco mniejszy i wynosił tylko 12 proc., ale poprawę wyniku przyniosła końcówka roku.

Przeciętny niemiecki e-konsument wydał w 2009 r. 506 euro, 10 proc. więcej niż w 2008 r.

Badanie WebScope powstało na podstawie odpowiedzi 10 tys. internautów powyżej 14. roku życia. ("WARC")

Czytaj więcej na temat: