Kraj

TP SA szykuje dużą kampanię reklamową oferty telewizyjnej

Telekomunikacja Polska SA w najbliższy piątek 12 marca wprowadzi nową ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu Neostrada wraz z pakietami telewizyjnymi...

Telekomunikacja Polska SA w najbliższy piątek 12 marca wprowadzi nową ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu Neostrada wraz z pakietami telewizyjnymi (TP dostarcza telewizję albo poprzez łącza kablowe, albo przez satelitę). Dotychczas operator miał ofertę telewizyjną wraz z internetem, ale przy niższych przepustowościach: 512 kb/s, 1 i 2 Mb/s. Przy umowach na dwa lata TP reklamowała promocyjne stawki przez pierwsze pół roku – za 59,90 zł (przez pozostałe 1,5 roku abonament wynosił: 59,90-79,90 zł).

W nowej ofercie pakiety telewizyjne będą dostępne także w wyższych opcjach Neostrady: 6, 10 i 20 Mb/s, w promocyjnych cenach: 69,90 i 99,90 zł (za 10 i 20 Mb) przez pierwsze pół roku (i odpowiednio: 114,90, 144,90 i 174,90 zł przez kolejne 1,5 roku – przy umowach na 2 lata).

TP SA szykuje intensywną kampanię reklamową nowej oferty. W poprzednich kampaniach ofertę Neostrady z telewizją reklamował znany aktor Zbigniew Zamachowski. Według naszych nieoficjalnych informacji dla nowej oferty operator szykuje jednak nową komunikację. Kreację kampanii, która obejmie wszystkie główne media (TV, prasę, radio, outdoor i internet), przygotowuje agencja reklamowa Publicis, a media planuje i kupuje dom mediowy Mediaedge:cia.

Według danych na koniec 2009 r. TP SA miała 2,65 mln klientów szerokopasmowego internetu (liczba łączy), w ciągu roku ich liczba zwiększyła się o 8,4 proc., z oferty telewizyjnej operatora na koniec ub.r. korzystało zaś 372 tys. abonentów. (MB)