M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Right Guard ruszy z kampanią w połowie kwietnia

Serwis Dzienny | 10 marca 2010, 06:45

Henkel Polska wprowadza na rynek nową markę dezodorantów dla mężczyzn Right Guard (o planach jej wprowadzenia pisaliśmy w DS "MMP"...

Henkel Polska wprowadza na rynek nową markę dezodorantów dla mężczyzn Right Guard (o planach jej wprowadzenia pisaliśmy w DS "MMP" z 26 lutego br.). Za kilka tygodni ruszy kampania wspierająca launch.

Right Guard jest amerykańską marką dezodorantów, która istnieje od 50 lat. W Stanach Zjednoczonych (największym rynku dezodorantów) według Henkla jest marką nr 2 na rynku. W Polsce segment dezodorantów jest według MEMRB największym rynkiem w kategorii kosmetyków. Jego wartość w ub.r. wyniosła ponad 1 mld zł. 58 proc. mają w nim dezodoranty damskie, 42 proc. należy do męskich.

Wprowadzenie Right Guard na polski rynek jest - jak mówi Katarzyna Stelmaszyk, brand manager marki w Henkel Polska - odpowiedzią na wciąż rosnącą sprzedaż tej kategorii kosmetyków, przede wszystkim dezodorantów dla mężczyzn. Pod marką Right Guard debiutują trzy dezodoranty antyperspiracyjne (w aerozolu, sztyfcie i w kulce) i żel pod prysznic. Dostępne są w czterech liniach zapachowych. Wyróżnikiem nowej marki Henkla na polskim rynku ma być jej innowacyjność - 48-godzinna ochrona przed poceniem się i niepożądanym zapachem (dzięki wykorzystaniu antybakteryjnego działania molekuł srebra oraz deoaktywnych mikrokapsułek). Produkt adresowany jest do aktywnych mężczyzn. Jego głównymi konkurentami są: Rexona, Adidas i Axe. Sugerowana cena detaliczna produktu to ok. 14 zł.

Launch Right Guard wsparty zostanie kampanią reklamową obejmującą telewizję, billboardy, public relations, materiały POS i displaye. W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane trzy wersje spotów. Za adaptację reklam odpowiada agencja Proximity, za planowanie i zakup mediów - Optimum Media OMD. (BG, TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,