M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Pulmoll z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World zadebiutuje w telewizji

Serwis Dzienny | 11 marca 2010, 06:45

Marka cukierków twardych Pulmoll z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World zadebiutuje w telewizji w II kwartale br. Przedstawiciele marketera nie...

Marka cukierków twardych Pulmoll z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World zadebiutuje w telewizji w II kwartale br. Przedstawiciele marketera nie zdradzają szczegółów działań (o planach wsparcia marki pisaliśmy w DS "MMP" z 28 stycznia br.).

Marka Pulmoll (cukierki łagodzące objawy kaszlu i chrypki) jest obecna na polskim rynku od września 2009 roku. W tamtym roku produkty tej marki były dystrybuowane wyłącznie w handlu tradycyjnym. Trwa rozbudowa dystrybucji w handlu nowoczesnym, co ma znacząco poprawić dostępność i widoczność tej marki dla konsumenta.

The Lorenz Bahlsen Snack-World jest wyłącznym dystrybutorem marki we wszystkich kanałach sprzedaży i ma wyłączność na jej obsługę marketingową.

Marka Pulmoll należy do niemieckiej firmy Kalfany Susse Werbung. Na rynkach europejskich pojawiła się w 1948 r. i jest obecna w 20 krajach świata. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , ,