M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PL.2012 konstruuje budżet; Ogilvy przygotowała plan działań

Serwis Dzienny | 11 marca 2010, 06:45

Spółka PL.2012 zajmująca się m.in. działaniami marketingowymi wokół zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce...

Spółka PL.2012 zajmująca się m.in. działaniami marketingowymi wokół zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie w 2012 r., pracuje obecnie nad konstrukcją budżetu. Z szacunków wynika, że może to być kwota rzędu 50-60 mln zł.

- Rozmawiamy obecnie z agendami administracji rządowej, które będą uczestniczyć w finansowaniu projektów marketingowych związanych z Euro 2012. Nie potrafię powiedzieć, kiedy te rozmowy zostaną sfinalizowane - mówi Paweł Madler, koordynator krajowy ds. komunikacji i promocji w PL.2012.

Spółka kilka miesięcy temu rozstrzygnęła przetarg na przedstawienie wstępnego planu działań komunikacyjnych. Wygrała go agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy. Według naszych informacji brało w nim udział 5-6 firm. Przedstawiony plan ma pomóc w budżetowaniu planowanych działań i przygotowaniu m.in. przetargu na kreację reklamową. (JP)

Czytaj więcej na temat: ,