M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dzięki Depardieu i premii codziennie 2,5 tys. nowych kont w BZ WBK

Serwis Dzienny | 11 marca 2010, 06:45

Bank Zachodni WBK, który od początku miesiąca prowadzi szeroko zakrojoną kampanię reklamową z udziałem znanego francuskiego aktora Gerarda Depardieu, przyznaje,...

Bank Zachodni WBK, który od początku miesiąca prowadzi szeroko zakrojoną kampanię reklamową z udziałem znanego francuskiego aktora Gerarda Depardieu, przyznaje, że odzew klientów przekroczył jego oczekiwania.

- Dzienna sprzedaż osiągnęła pułap 2,5 tys. nowych rachunków osobistych, w tym 2 tys. kont "Wydajesz - zarabiasz", które promujemy w tej kampanii - mówi Marcin Pawłowski, dyrektor ds. detalicznych produktów rozliczeniowo-depozytowych w Banku Zachodnim WBK.

Gwiazda francuskiego kina nie jest jedynym magnesem, który przyciąga klientów - bank zobowiązał się bowiem, że każdy klient, który w ciągu dwóch miesięcy (do końca kwietnia) założy konto i zagwarantuje przynajmniej dwie wpłaty po 1 tys. zł w kolejnych dwóch miesiącach, otrzyma od banku premię - 100 zł. Benefitami oferty kont BZ WBK są też darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju oraz zwrot 1 proc. transakcji zrealizowanych za pomocą kart Visa Electron.

W ubiegłym roku liczba kont osobistych prowadzonych przez BZ WBK na 30 września zwiększyła się o 187 tys., do 1,58 mln kont. Na ten rok bank postawił sobie za cel zwiększenie dynamiki sprzedaży kont o 50 proc.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja GPD Advertising, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,