Kraj

Canal Plus Cyfrowy wzmocni strukturę marketingową

W najbliższym czasie spółka Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus i nadawca stacji tematycznych, wzmocni strukturę marketingową. Niebawem do...

W najbliższym czasie spółka Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus i nadawca stacji tematycznych, wzmocni strukturę marketingową. Niebawem do zespołu ma dołączyć nowy szef marketingu – prawdopodobnie w randze członka zarządu spółki. Ma on mieć szersze kompetencje niż obecna dyrektor marketingu firmy Anna Kania. Kierownictwo Canal Plus Cyfrowego nie ujawnia, kto może objąć nowe stanowisko. Firma potwierdza jedynie, że nowy szef marketingu ma objąć całość obowiązków związanych z polityką marketingową – będzie więc koordynować zarówno marketing prospektowy, jak i abonencki.

W DS “MMP” z 3 marca br. pisaliśmy, że Canal Plus Cyfrowy zakończył przetarg reklamowy bez wyboru agencji. Obecnie w zakresie strategii i kreacji marketer ten współpracuje z Ogilvy Action. (PM)