M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują koktajle

Serwis Dzienny | 11 marca 2010, 06:45

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują na rynku brytyjskim koktajle w kampanii wartej 4 mln funtów. Projekt obejmuje zarówno bary, jak...

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują na rynku brytyjskim koktajle w kampanii wartej 4 mln funtów. Projekt obejmuje zarówno bary, jak i punkty sprzedaży detalicznej. Promowane są takie zestawienia jak np. Smirnoff z Coca-Colą czy dżin Gordon's z tonikiem Schweppes. Start kampanii związany jest ze zbliżającym się sezonem letnim oraz mundialem w RPA, który będzie okazją do picia koktajli w domu przed telewizorem.

Kreację przygotowała agencja Saatchi X, jej główne hasło to "Together for a Better Summer". Kampania obejmie: radio, prasę, outdoor i punkty sprzedaży, i ma dotrzeć do 95 proc. dorosłej brytyjskiej populacji. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,