M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe tytuły Burdy bazują na pomyśle "Przyślij przepis"

Serwis Dzienny | 11 marca 2010, 06:45

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe tytuły - "Moje Zwierzenia" i "Przepis na Ogród". O planowanym rozszerzeniu portfolio...

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe tytuły - "Moje Zwierzenia" i "Przepis na Ogród". O planowanym rozszerzeniu portfolio o te pisma informowaliśmy już w DS "MMP" z 22 stycznia br.

Oba tytuły bazują na pomyśle magazynu "Przyślij przepis", czyli ich treść tworzona jest na podstawie materiałów przesyłanych przez czytelników.

Jak mówi Michał Helman, dyr. wydawniczy, a także od niedawna rzecznik prasowy w Burda Media Polska, w najbliższej perspektywie satysfakcjonujący poziom sprzedaży w przypadku pierwszego z miesięczników to 100 tys. egz., a drugiego - 150 tys. egz.

"Moje Zwierzenia" ukażą się w nakładzie 200 tys. egz. i cenie 1,99 zł. Magazyn zostanie wsparty niestandardową kampanią reklamową w grupie poradnikowych tytułów Burdy. 24-stronicowy dodatek prezentujący nowy tytuł pojawił się w dwumilionowym (łącznie) nakładzie magazynów "Przyślij przepis" i "Dobre Rady".

Drugim tytułem, który uzupełni portfolio w segmencie pism ogrodniczych, jest miesięcznik "Przepis na Ogród", który ma być uzupełnieniem miesięcznika "Mój Piękny Ogród", ale w większym stopniu akcentować poradnictwo oraz praktyczność. Magazyn ukaże się na rynku 17 marca br. w objętości 68 stron i nakładzie 250 tys. egz. Jego cena wyniesie 1,99 zł. 16-stronicowy dodatek reklamujący nowość został dołączony do "Przyślij przepis. Wydanie Specjalne" w nakładzie 650 tys. egz. Wydawca nie planuje innych działań reklamowych. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,