Kraj

Pharmaceris po raz pierwszy w telewizji; chce powiększyć bazę konsumentów

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" rozpoczęło kampanię reklamową dermokosmetyków marki Pharmaceris. Brand ten po raz pierwszy został wsparty kampanią telewizyjną....

Laboratorium Kosmetyczne “Dr Irena Eris” rozpoczęło kampanię reklamową dermokosmetyków marki Pharmaceris. Brand ten po raz pierwszy został wsparty kampanią telewizyjną.

Jak przekazała Joanna Łodygowska, szef działu komunikacji LK Dr Irena Eris, cele kampanii telewizyjnej Pharmaceris to wzrost świadomości marki wśród konsumentów oraz pozyskanie szerszej grupy docelowej. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Kameleon, która w lutym br. została wybrana w drodze przetargu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania obejmuje m.in. stacje TVN i Polsat. Wartość budżetu nie została ujawniona.

Marketer zamierza w tym roku osiągnąć dwucyfrowe wzrosty sprzedaży wszystkich marek kosmetycznych w stosunku do ub.r. Silnie rozwijanymi brandami będą Lirene i Pharmaceris.

Według danych firmy (za IMS) marka dermokosmetyków Pharmaceris w ub.r. odnotowała 34-proc. wzrost udziałów w rynku i obecnie ma czwartą pozycję wśród kosmetyków aptecznych. Liderem tej kategorii jest Vichy należące do L’Oreal Polska. (JD)