Kraj

Unilever rusza z kampanią marki Lipton

Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową herbat marki Lipton związaną z promocyjnymi opakowaniami Lipton Yellow Label. Działania obejmować będą reklamę zewnętrzną,...

Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową herbat marki Lipton związaną z promocyjnymi opakowaniami Lipton Yellow Label. Działania obejmować będą reklamę zewnętrzną, w tym: niestandardowe powierzchnie reklamowe, telewizję, prasę oraz internet.

Cele kampanii to podkreślenie charakteru marki Lipton Yellow Label i zwrócenie uwagi na małe rzeczy, które potrafią stanowić inspirację do wielkich odkryć i wynalazków. Na zawieszkach herbaty Lipton Yellow Label umieszczonych zostało 250 historyjek, z których można się dowiedzieć o inspiracjach związanych z modą, architekturą miast, wynalazkami, medycyną, komputerami, filmami. Promocja obejmuje całą linię herbat Lipton Yellow Label, a więc opakowania 25, 50, 75 oraz 100 torebek.

Do promocji herbat Lipton Yellow Label zostaną wykorzystane wszystkie kanały komunikacji: outdoor, telewizja, prasa i internet, a także działania z zakresu PR. Dodatkowo w kampanii w warszawskim metrze i przy bankomatach sieci Euronet wykorzystane zostaną niestandardowe formy reklamowe, które podkreślą inspiracyjny charakter kampanii.

Kreację kampanii stworzyła agencja Heureka, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Działania z zakresu komunikacji z mediami przygotowała oraz przeprowadzi agencja Partner of Promotion. (BG)