M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WOLNE SŁOWO ROZPOCZYNA AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNĄ

Serwis Dzienny | 5 lipca 2001, 00:00

Dwa tytuły muzyczne wydawane przez Wolne Słowo: "Tylko Rock" i "Techno Party", rozpoczęły realizację kampanii reklamowej połączonej z konkursem pod...

Dwa tytuły muzyczne wydawane przez Wolne Słowo: "Tylko Rock" i "Techno Party", rozpoczęły realizację kampanii reklamowej połączonej z konkursem pod hasłem "Wrzuć tekst Đ wyjmij nagrody". Wydawca tytułów, który jest w grupie 4 Media, w dużym stopniu korzysta w kampanii z barterów oraz z mediów, w tym wielu lokalnych, należących do innych spółek ze struktury 4 Media. Adam Kułakowski, dyrektor marketingu wydawnictwa, powiedział, że wartość kampanii wynosi ok. 4 mln zł. Codzienne nagłośnienie akcji zapewnia "Tylko Rockowi" i "Techno Party" stacja telewizyjna"VIVA Polska!. Poza tym informacje o konkursie znalazły się na 1,1 tys. billboardów w miejscowościach wypoczynkowych. Reklamy będą również nadawane przez stację radiową RMF FM oraz pojawią się w sieci EMPiK i tygodniku "Antena", którego wydawcą jest także Wolne Słowo. Wyboru mediów dokonał sam wydawca. Strategią i kreacją zajęła się agencja reklamowa Schulz z Krakowa. Kampania ma wpłynąć na zmianę wizerunku wydawnictwa, które dotąd było kojarzone wyłącznie z dziennikiem "Życie". Ma także pomóc wracającemu po półrocznej przerwie w nakładzie ok. 30 tys. egzemplarzy magazynowi "Techno Party". "Tylko Rock" i "Techno Party" niedawno zostały zgłoszone do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Według wydawcy, "Tylko Rock" miał ostatnio nakład ok. 50 tys. egzemplarzy, a sprzedaż ok. 30 tys. Po wakacjach Wolne Słowo planuje przeprowadzenie badań swoich tytułów muzycznych przy współpracy z sopocką Pracownią Badań Społecznych (PBS). (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , ,