Kraj

BAT Polska będzie szukać nowego szefa marketingu

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British...

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT Polska), wraca do Niemiec. Firma będzie szukała następcy na to stanowisko. BAT nie komentuje tych informacji.

BAT Polska po ub.r. miał 30 proc. udziałów ilościowych w polskim rynku papierosów (na podst. danych ACNielsena) i rywalizuje o pozycję wicelidera z Imperial Tobacco Polska (ok. 29,5 proc. udziałów). Liderem rynku pozostaje Philip Morris Polska (ok. 36,5 proc. udziałów).

Kluczowe marki w portfolio BAT Polska to: Viceroy, Golden American, Pall Mall, Sobieski i Vogue. (MB, BG)