Do działu marketingu Atlantica, producenta bielizny, dołączyły dwie nowe osoby. Dina Evrokatova rozpoczęła pracę na stanowisku junior brand manager export i będzie odpowiedzialna za wszelkie działania marketingowe marek Atlantic i Luni na rynkach zagranicznych, zarówno na rynkach wschodnich, jak i na rynkach UE.
Dina Evrokatova przez ostatni rok pełniła funkcję brand managera marki Endo, a wcześniej pracowała w LPP, gdzie odpowiedzialna była za koordynację działań marketingowych na rynkach wschodnich, a w szczególności na rynku rosyjskim i ukraińskim, dla marek Reserved, Cropp i House.
Klara Czerkawska-Heil objęła natomiast funkcję marketing & PR specialista. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za PR marki Atlantic, a także działania marketingowe. Klara Czerkawska-Heil jest absolwentką filozofii na KUL oraz Podyplomowych Studiów Public Relations na WSPiZ im. L. Koźmińskiego. Przez ostatni rok pełniła funkcję PR specialista w Wittchen, a wcześniej pracowała jako PR & event manager w agencji Groove Control oraz dziennikarka m.in. w Akpa Polska Press.
Oba stanowiska podlegają bezpośrednio dyrektor marketingu Atlantic Idze Aksamit. (BG)