Kraj

Oceanic wykorzysta wizerunki supermężczyzn w strategii komunikacji AA Man

Firma kosmetyczna Oceanic przygotowuje jedno z najważniejszych w tym roku wydarzeń marketingowych. Dotyczy ono męskiej linii kosmetyków, która ma być...

Firma kosmetyczna Oceanic przygotowuje jedno z najważniejszych w tym roku wydarzeń marketingowych. Dotyczy ono męskiej linii kosmetyków, która ma być jednym z tegorocznych priorytetów firmy.

Jak przekazała Jolanta Górska, dyrektor reklamy i PR w spółce Oceanic, celem firmy będzie zburzenie stereotypu oraz odejście od skrajnej percepcji wizerunku mężczyzn metroseksualnych czy zawstydzonych używaniem kosmetyków konserwatystów.

Koncepcja powstawała w trakcie formowania kategorii produktów i bazuje na wyraźnym zdefiniowaniu grup wiekowych. W efekcie stworzono strategię czterech “twarzy” przypisanych do czterech grup produktowych: 20+ Dynamic Victor Borsuk (kilkukrotny mistrz Polski kitesurfingu), 30+ Energy Marcin Gienieczko (podróżnik), 40+ Vital Sebastian Kawa (kilkukrotny mistrz świata szybownictwa), 50+ Piotr Pustelnik (himalaista, zdobywca ośmiotysięczników).

– Nasi globtroterzy są konsekwentni i bardzo “wyraźni” w tym, co robią i co kochają – mówi Górska. – Czterech mężczyzn stanowi medium łączące nasze produkty z konsumentami, a spoiwem jest pasja.

Wizerunki mężczyzn będą wykorzystywane w działaniach marketingowych. Na razie bliższe szczegóły na ten temat nie zostały podane. (JD)