Zagranica

D'ARCY WSPIERA POWRÓT DR PEPPERA W ROSJI

Coca-Cola zdecydowała, że powrót marki Dr. Pepper na rynek rosyjski będzie wsparty kampanią rekalmową przygotowaną przez agencję D'Arcy. Dr. Pepper...

Coca-Cola zdecydowała, że powrót marki Dr. Pepper na rynek rosyjski będzie wsparty kampanią rekalmową przygotowaną przez agencję D’Arcy. Dr. Pepper został wprowadzony na tamtejszy rynek jeszcze przez poprzedniego właściciela firmę Cadbury-Schweppes w 1996 r. i jak wiele marek nie przetrwał rosyjskiego kryzysu gospodarczego, jaki miał miejsce w 1998 r. Po tym jak Coca-Cola przejęła markę, Rosjanie zobaczą Dr. Peppera na półkach sklepowych jeszcze w tym miesiącu. Przedstawiciele Coca-Coli sądzą, że marka ponownie przejmie 20 proc. rynku napojów gazowanych, które zdobyła w 1998 r. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona.