Kraj

Krzysztof Przybysławski account managerem w Bluerank

Do wyspecjalizowanej w marketingu w wyszukiwarkach agencji Bluerank dołączył account manager Krzysztof Przybysławski. Odpowiada za budowanie relacji z klientami i...

Do wyspecjalizowanej w marketingu w wyszukiwarkach agencji Bluerank dołączył account manager Krzysztof Przybysławski. Odpowiada za budowanie relacji z klientami i koordynuje projekty SEM na polskim rynku. Do głównych kompetencji Krzysztofa Przybysławskiego należy kompleksowe planowanie i zarządzanie działaniami reklamowymi oraz konsultingowymi dla kluczowych klientów Bluerank w Polsce. Koordynowane przez niego projekty obejmują kampanie linków sponsorowanych, audyty SEO oraz analitykę webową bazującą na wykorzystaniu narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer.

Krzysztof Przybysławski wcześniej pracował w agencji interaktywnej Digital One oraz firmie Momint, która produkuje filmy reklamowe dla mediów cyfrowych. W obu firmach był account managerem. Realizował projekty m.in. dla: TP, Pepsi, Orange, Nestle, Ikei i Hewlett-Packard. Jest absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz Wydziału Zarządzania na UŁ. (TWI)