M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jan Kunkowski odpowiada za badania GemiusAudience w Gemius SA

Serwis Dzienny | 17 marca 2010, 06:45

Jan Kunkowski został dyrektorem nowego działu - audience research department - w firmie badawczej Gemius SA. Ma wprowadzić badania GemiusAudience...

Jan Kunkowski został dyrektorem nowego działu - audience research department - w firmie badawczej Gemius SA. Ma wprowadzić badania GemiusAudience na nowe rynki, zmienić strukturę działu i rozwinąć metodologię badania.

Jan Kunkowski jest związany z Gemiusem od 2008 r. Wcześniej był szefem działu fieldwork.

Na rynku badań marketingowych działa od 1997 r. Kierował działami realizacji badań w firmach IQS i Millward Brown SMG/KRC. Był również dyrektorem zarządzającym Ipsos Observer. Jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również Podyplomowe Studium Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej.

GemiusAudience jest flagowym badaniem firmy Gemius. Realizowane na 17 rynkach Europy i Bliskiego Wschodu jest głównym źródłem informacji na temat oglądalności witryn i aplikacji internetowych. Badanie jest tworzone poprzez połączenie pomiaru site-centric, ankiet emitowanych na stronach biorących udział w badaniu, pomiaru user-centric i wyników niezależnego badania offline'owego. Na polskim rynku badanie GemiusAudience funkcjonuje pod nazwą Megapanel PBI/Gemius. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , ,