Kraj

AmRest zaangażuje się w społeczności

AmRest - właściciel sieci KFC, Burger King, Pizza Hut i Starbucks na polskim rynku - będzie mocniej wykorzystywał narzędzia w...

AmRest – właściciel sieci KFC, Burger King, Pizza Hut i Starbucks na polskim rynku – będzie mocniej wykorzystywał narzędzia w portalach społecznościowych. Zwiastunem tego jest nowy fan page Burger Kinga na Facebooku. Marketer wykorzystuje go m.in. do komunikowania o najnowszej promocji “Pokaż, jaką bestią jesteś”. Strona zawiera np. specjalną aplikację, dzięki której konsument może przesłać zdjęcie tatuażu i wygrać nagrody. Autorem aplikacji jest agencja Brand Karma.

Wiadomo już, że następną marką AmRestu na Facebooku będzie KFC – największa sieć firmy, licząca ponad 80 restauracji. Projekty społecznościowe mają być realizowane samodzielnie, siłami działu marketingu, ale wykorzystywać visuale agencji FireFly, z którą obecnie współpracuje AmRest.

Na razie największy w Polsce konkurent AmRestu – McDonald’s Polska – nie ma swojej strony na Facebooku, chociaż w serwisie pojawiło się już wiele spółek McDonald’s z innych krajów, w tym także z naszej części Europy. (TW)